30/8/07

La núvia està estrassada!!

Hola família,
Uf!! que contenta estic; és genial aquest blog. Ja ho sé Judit, la Mònica és la millor. Mònix tinc molta sort de tenir-te el costat ( ho saps, oi?). Per cert Judit! En Pere diu que ens diguis què fumes i on ho compres? jejeje... de garrinets res de res!
Molts que m'haureu vist ja sabeu que si que estic un xic nervi, mentiria si digués el contrari. Però, jo ja ho sóc nerviosa per això tampoc és novetat. Pateixo perquè ho vull tenir tot bé i a vegades sembla que tot et sorti el revés. D'en Pere que us haig de dir, està molt tranquil; ell ho té tot fet com fa 6 mesos enrera. HOMES!!!
Sílvia merci pel mis, si que el vaig rebre. Ah! del sopar d'ahir no en sabia res. Aquest home meu que no m'informa...
9 dies i això s'acosta... molts nervis. Quina embarrancada com dirien el amarencs!
Muaks;
La núvia

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Gràcies nina!!!! Un plaer....Tot sigui perque el dia del teu casament siguis la més feliç!

PETONS!!!!

MCosta dijo...

Ostias! Feia algun dia que no em conectava per tota la moguda del trasllat a la Illa...! He flipat tu, quina activitat que hi ha en el forum, tu!
En fin...jo he tingut algun "percance" amb el vol i podria ser que arribés mooolt tard (tipu després de la cerimònia, sniff sniff...) però en qualsevol cas, ARRIBARÉ! Encara que sigui a les copichuelas...
Apa Mònica, maca, RELAX & ENJOY!!! STRESS FREE!!
Mita