16/10/07

JA SOM A GIRONA!


Hola a tots!!!
Ja fa una setmaneta que hem arribat. Però entre situar-nos, el pont del pilar i tot plegat podriem dir que tot just ahir vam començar a situar-nos.
Estem encantats amb tot. No podia anar millor; el viatge perfecte! I el casament: GENIAL! Vam disfrutar-lo moltíssim.
Jo ja ho repatiria. Sap greu perquè passa massa ràpid. En Pere s'en fot quan li dic: hi tornem, aquest no valia, jeje... Jo em vull tornar a posar el vestit. Tornar a ser princeseta, només un dia més... vaaaaa!!!!!!!!
Ja estem a lloc per tant ja ho sabeu a crta/ Barcelona, 40 5e 1a podeu venir sempre que volgueu. Us hi esperem.
Un petó a tots.
US ESTIMEM.
Pere i Mònica

1 comentario:

Anónimo dijo...

Guapissims!

M'acabo de connectar per veure com havia anat el vostre viatge (eren deures de fa dies pero entre una cosa i altre mai em donava temps...), he vist les fotos del casament i... per deu! Estaveu impressionants!!!!!!!!!

Molts petons pels dos desde Vietnam! Ja m'explicareu cosestes de Bali que tinc previst acabar el meu viatge alla!

Moltissimes felicitats pel casament per endecima vegada! Suigueu felissos i menjeu caviar!

MUA!

Olga