17/9/07

Adelaide

Eoooooo!!!!!
Per fi podem escriure-us. Quan estavem a Melbourne ens sortien els anunciats del blog en xino i erem incapacos de saber per on penjar l'escrit. Ara estem a Adelaide i ara surten quadrets pero amb les instruccions de la Monix ho hem aconseguit.
Hem passat dos nit a Kanguroo Island des de l'ultim dia que us vam escriure.La illa ja era prou gran d'extensio pero alla hi havia 4 arreplegats. Molts kanguros, Koales, foques marines i pinguinos patada ( segons el basc que tenim el grup que denomina patada a tot animalo petit.) Ja he vigilat que no m'oblidessin pas a la illa, molt maca pero si m'han de perdre que ho fagin en un indret mes civilitzat; jijiji....
Ara li passo el teclat a en Pere que ja s'em queixa. Bye
Comentari una mica mes serio!!! ens ha agradat molt la illeta de kanguroo, perque hem gaudit de paisatges i animals ben diferents els que estem acostumats.
Un peto a tots i ens veiem a Sindey.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hello!

Avui es el meu primer dia de feina despres de les vacances.
Ja torno ha ser a Barcelona, és una ciutat molt cosmopolita, he vist com uns 15 autobusos, uns quants taxis, centenars de cotxes i motos ( es veu que és típic de Barcelona aquest tipus d'animals).
El matí ha començat a les 06:30 amb la música celestial del despertador, però fins les 07:ooh no és costum aixecar-se ( és millor anar amn presses i fer tard el 1er dia després de vacances).
Després només he estat 15 minuts inconcient a la parada de bus perquè tot i que passi cada 10 minuts mai son puntuals.
A l'oficina m'han rebut de braços oberts i amb un gran somriure però quan he vist la meva taula m'he adonat que no és que els fes il.lusió tornar-me a veure sinó pq.tregués feina...
després de treballar 8 hores i tirnat agafar un autobús d'aquests que hi ha molts per anar fins al centre de la ciutat.pel cami podia observar com la gent corre, empeny, insulta, bufa,etz...és tant maco tot...m'ho estic passant molt bé(...).
Desp´res de baixar de l'autobús he anat passejant per el mitj d'aquesta entrenyable "selva humana" fins que he decidit que ja era hora de menjar alguna cosa.
Tant sols he tingut que pujar 6 pisos caminant ( durant els 2 propers mesos no tinc ascensor ja que han decidit canmbir-lo...)i menjar-me el que no vaig sopar ahir...
...Anecdotes no en tinc cap per explicar a no ser que....bueno millor no l'explico...
Doncs res així està tot per aquí,
koales i kangaroos no hi ha gaires en aquesta ciutat tot i que per aquí el que predomina més és la espècie "toca collons" que sembla ser que costarà d'extingir-se ja que el clima d'aquí els ajuda ha reproduir-se.
Una abraçada a tots.

Christian.

PD: Per cert! Pere i Mònica veig que per Australia com sempre no?? Platges increibles, paisatges genials, animals de documentals ( existeixen realment els koales o és publicitat??), illes paradisieques,
Total! que deu estar tot com sempre no, per allí??
petonsiabraçadesperels2!!

Anónimo dijo...

Hola guapos!!!!!

És el primer dia que us escric, quan he entrat al blog he flipat, hi ha molts comentaris nous que no savia...
Bé macos, així que heu vist koales i cangurs, jo com en Cristian, fins que no vegi les fotos, no m'acabaré de creure que existeixen. Si podeu, estaria bé que penjessiu alguna foto del viatge, n??
Una altre coseta, demà és santa Sònia, a veure si hi penseu i la feliciteu,okis. Sinò ja ho faré jo per vosaltres.
Quin temps teniu per aquí?? A nosaltres ja ens arriba la fred, a partir de dimecres baixen les temperatures en picat, sembla ben bé que el temps hagi esperat que passés el casament.
Bé germaneta i cunyat cuideu-vos molt i a disfrutar que el temps passa volant.....

Molts petons

JUDIT