1/9/07

FROMEIVISSAWITHLOVE(CHRISTIAN)

Ep parella!

Aquí a Eivissa no fan més que parlar del vostre enllaç matrimonial (...).
Que si no saben que posar-se, que si farà fred o calor, que si anirem després al pacha o al space. que si anem a una cala nudista o no, que si anem a dinar fora o millor sopar, que si aquells pits son operats o son naturals, que si la núvia anirà amb bikini o millor en banyador,que si la barqueta aquesta fa 25 metres o en fa 40....(increibles), que si el Pere tornarà a posar-se el mega banyador rosa que portava a Lloret o anirà amb el pelucón de Mallorca...
Total que és un stress d'illa, i la gent està molt boja...( ens encanta!!), però la Mònica i jo, tot i stressats, crec que ens quedarem. Per tant hem decidit no venir al casament i quedar-nos uns mesos per aquí...( la Mònic ja està fent "pulseretes" i collarets ...i a mi, m'han dit que serviria per llogar hamaques...tot i que avui tinc una entrevista per fer de "draq-queen" a l'Amnesia ( a ella no li fa massa gràcia...). Ja ens informareu en aquest blog de com ha anat la cerimonia i el convit,etz.. que com veieu aqui hi ha internet i ens podem enterar de tot.

Així està el pati....

Petons i fins aviat wuapos!!!
Un petó a la núvia i una abraçada per tu Pere que després et poses tontet....

CHRISTIAN.

2 comentarios:

PERE I MÒNICA dijo...

Uf!!! acabo d'escriure un missatge però no s'ha publicat. UN DESASTRE perquè ara l'hai de tornar a escriure de nou. En resumidas cuentas deia que res de quedar-se a Eivissa que jo no em caso si no hi ha la Mònix. Ho sea se que demà teniu una feina: atrapar un avió que us porti fins a Barcelona. Okis???
Un petonicó_4 dies....QUE FORT!
Mònica

Mònix dijo...

Hola!!! bueno va.....avui agafem un avió i venim cap a Girona....Que jo em moro de ganes de veure't vestida de blanc!!!!! Quines ganes que tinc!!!!
PETONS!!!