29/9/07

Ultima nit a Australia!!!!!!!

Molt bones! Ara son les 11 de la nit i estem en un ciber cafe a Darwin, la gent va ben torrada perque es veu que avui es feia la final del rugby australia.
Ahir vam anar a veure el parc nacional de kakaduu, va ser una pallissa el viatge perque vam estar 3 hores dins un autobus. Va valdre la pena! ens varem banyar en unes cascades que la cosa extranya era que no hi havia cocodrils (no les teniem totes, ens feia una mica de yuyo pero ens hi vam posar). Vam fer nit en un hotel que te forma de cocodril (ja vam tirar fotos xo no estan descarregades) i avui hem anat a veure unes pintures aborigens de no se quants millons d'anys i despres a fer una volta amb una barca per un riu. El riuet estava ple de cocodrils i els hi podiem tirar fotos a un metre de distancia (INCREIBLE el canguelis!!) si es giraven de cop hi anaven cap a l'aigua la gent fotia un vot del sostu que tela marinera.
Per tornar a la cibilitzacio hem hagut de fer 3 hores mes de viatge i en una parada hem vist un "road train" una camio amb quatre remolcs(quina passada). Hem arribat a Darwin i cap a la platja a veure la posta de sol "MES FOTOS" pero que maco i romantic.
Dema ens aixecarem tard, cap alla a les 9 jejeje patejarem la city i a les 7 de la tarda ens porten a l'aeroport per anar cap a bali! EN TENIM MOLTES GANES!!!!!! playiqui i tomba i tomba.
Pere.

Ah!! Jo ja estic llegint-me la guia de Bali per veure tot el que hem de visitar. I el nene ja es queixa. Vol fer vida de llagosti tombat a la platja, combinat amb la vida de Koala. Quin saldo! jejeje..
Que rapid passa el temps quant estas disfrutant. Sembla que fos ahir que entrava per l'esglesia i ja estic a l'ultim dia d'australia; snif snif.
Reis aquest continent es magnific i enorme ja veureu les fotos. Ara estem a la zona nord que es dos vegades franca i en total hi viuen nomes 220.000 pax. Si les repartissim no es trobarien. A Darwin, capital del nord, hi viuen 100.000 pax mes o menys (busca les altres). Brutal! avui amb l'autobus ens passavem km i km sense creuar-nos a ningu i menys divisar civilitzacio.
Monica

Un petonas i una abracada. Us torbem a faltar pero ens hi quedariem un altre mes: jijiiijii.. Us escrivim a Bali. Ciao.